Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Enge pojede F1 v USA i v Japonsku

Kariéra Tomáše Engeho jde po jeho premiéře ve formuli 1 v Monze do vysokých obrátek. Závodník pojede za stáj Prost Acer obě zbývající Velké ceny - americkou v Indianapolis a japonskou v Suzuce. Stálý jezdec týmu Luciano Burti totiž není po těžké havárii stále v pořádku. Manažer Antonín Charouz a sportovní šéf stáje Prost John Walton dnes oznámili další novinu - Jaroslav Janiš je ode dneška oficiálním testovacím pilotem týmu Prost. "Tomáš na nás udělal v Monze obrovský dojem," prohlásil Walton. "Je hodně vysoko na seznamu jezdců, ze kterých si vybereme závodního pilota pro příští sezonu."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bob

???????????????
Lidi ja fakt ziram. To ze tady nekdo srovnava Nagano s tim, ze nas jezdec jel F1, tak tomu fakt nerozumim. Jsem sice velky fanda F1, ale tohle je az premira euforie. Vzdyt to jsou dve naprosto rozdilne veci. Vzdyt na ucasti jezdce v F1 hraje jeho umeni mensinovy podil. Je to hlavne otazka penez a vyjednavani a lezdoprdelkovani. Zatimco hosi v naganu nejsou zadni tlacenkari, ale ti nejlepsi z nejlepsich a makalji na tom od svych 5 let a to ze jeli do nagana, tak o tom rozodl trener a ne nejaky sponzor ci manazer. A to ze se behem zavodu mluvi 99% casu o jednom jezdci, tak to se mi taky nelibilo. A taky mi vadi, ze si kvuli tomu komentatori nevsimaji jinych veci u jinych jezdcu. Napriklad ty komentare, kdo jak ma zajety prvni usek apod. V Monze uz jsem vedel tyto informace jen o T.E. a jeho souperich vzadu, zatimco o prvni sestce jsem se nedozvedel nic. Uznavam je to uspech, ze mame Engeho v F1, ale je to hlavne uspesny podnikatelsky zamer a ne to, ze je Tomas nejlepsi na svete. A taky nic se nema prehanet. Chtel jsem tady poukazat na to, aby se nemichalo sportovni umeni dokupy s podnikanim, protoze tem velkym prachum ja ve sportu nehovim a myslim si, ze je to premrstene a dela to ze sportu jem atrakci a to ferove soupereni se kamsi vytraci, protoze se ze sportovcu delaji roboti na goly, body, ci nejlepsi casy a to za kazdou cenu.
0/0
25.9.2001 8:18

jirka

komentator
Tak nevim, myslim ze ten clanek byl o T.E a ne o nejakejch komentatorech na PRIME ci RTL. Jestli se Vam nelibi jak kometuji, tak si ztlumte zvuk na TV !!! Komentare k clanku by se mely vztahovat k T.E a J.J !!!
0/0
21.9.2001 15:57

Ahmed

Reklama
Komentování moderátorů mně ani tak nesere jako ta nesmyslně dlouhá reklama v přímém přenosu to je na zabití. Osobně bych reklamy u závodu který trvá jen cca jeden a půl hodiny zakázal. Před a po mi to nevadí ale v závodě kdy jezdci za tu dobu odjedou 5 až možná 10 kol je to zvrhlost.
0/0
21.9.2001 13:09

Škopek

komentování
Mě taky štve na Primě, že tam melou neustále. Třeba, když jsou záběry přímo z vozu na trati, tak bych docela ocenil, kdyby na chvíli zmlkli a bylo slyšet "JEN" zvuk motoru.
0/0
21.9.2001 12:57

Franta Drs

Re: komentování
Nejseš zvrhlej? ...jen zvuk motoru... nevim, nevim...
0/0
21.9.2001 14:35

Kevson

Re: Re: komentování
Nachapu, co je na tom zvrhleho? Formule 1 je proste super stroj a takovy zaber si clovek chce vychutnat. Kolikrat v zivote se vam to asi postesti, byt jen videt takovy zaber, natoz se v tom treba svezt.
0/0
21.9.2001 15:07

Franta Drs

Re: Re: Re: komentování
To mě ani tak nevadí, to kecání do toho. Mě spíš štve, že důležitých záběrů, jako předjíždění apod. moc není. A to není jenom ve formuli. Je to i v jiných sportech.
0/0
21.9.2001 15:40

beny

Tome drzime palce
Chtel bych poprat Tomasovi i Jarkovi vsechno nejlepsi do budoucna a TE uspech do USA a Japonska. Jo, kdybych se tam mohl jenom kouknout.Jinak vsem rypalum pokud jste sledovali RTL a aspon trchu stihate nemcinu, tak o TE se tam vyjadrovali velmi pochvalne a nekolikrat zminili, odkud je, kdo je to a jak se tam dostal.A pro Primu neco k zamysleni, v ramci standardniho prodeje reklamy v ramci F1 by se preci slo dohodnout s reklamnimi partnery, aby neprerusovali samotny zavod, ale napr. pres startem a tesne po dojeti dali upraveny reklamni blok, kde by mohli zminit to, ze oni jsou ti hodni, ktery to vsem fanouskum prinasej a bez preruseni. Kluci, natrhnete Schumikum ...
0/0
21.9.2001 11:23

PavelP

Prenosy na Prime
Tome a Jardo, gratuluji!!! Jsem z toho uplne hotovej. Jardo, tu sanci musis chytnout za pacesy! Talent mas, tak ted to chce hlavne chladnou hlavu a plechovej zadek. Co se tyce prenosu na Prime: taky me obcas toci, ze si nedokazou zapamatovat par notoricky znamych designu prileb a pletou si M. Sumachera s Barrichelem, Hakkinena s Coulthardem apod. V Monze jsem naopak jejich praci ocenil, pro me dokonce mohli pridavat i konkretni udaje o casech T.E. Mel jsem moznost sledovat F1 ve Finsku a tam zas jezdil jenom Hakkinen a kdyz odpadl, tak byl aspon v 80% reklam. Stejne to bylo i v Holansku s Verstappenem. Takze to u nas jeste docela uslo.
0/0
21.9.2001 10:11

Roy

Prima
Co se tyce komentatoru, tak verim, ze to uz pri pristi VC nebude tak hrozny. Oni zkratka z toho prvniho zavodu Engeho v F1 byli stejne nadseni jako my vsichni, jen si neuvedomili, ze u toho taky komentuji zavod. Z ceho mam spis strach je fakt, ze diky vetsi sledovanost F1 na Prime se ji dari prodavat vic a vic reklamy (pro Primu konecne! ale) a za chvili by se taky mohlo stat, ze misto zavodu F1 a napr.zastavek v boxech uvidime jen same reklamy a vysledek zavodu se dozvime az ve zpravach.A vsichni nemaji moznost prepinat jinam...
0/0
21.9.2001 9:44

Nezavislak

Prenosy
Musim se vyjadrit ke kvalite prenosu na Prime: Nevim, proc vam vadi, ze se mluvi hlavne o Tomasovi, kdyz se ani neobjevi v zaberu kamery ... jsem moc rad ze vim alespon z poslechu jak jede. To ze jede montoya na prvnim miste snad vidim na obrazovce, takze nechapu ty kdo pisou ze je sere ze se mluvi jen o Engem .... hosi, divejte se na obraz a uvidite jak si vede tech 11 lepsich jezdcu, a kdyz neuvidite, skocte si pro brejle ..... kurva, sakra ....
0/0
21.9.2001 7:32

PavelK

Re: Prenosy
Naprosto souhlasim, jestli me neco stve na prenosech z ostatnich sportu tak to, ze komentatori se venuji deni na obrazovce a o nasich se clovek dozvi az na konci pri pohledu na vysledkovou listinu (zejmena lyzovani). Pojeti VC v Monze mi naprosto vyhovovalo a podle me ma takhle vypadat.
0/0
21.9.2001 12:13

Frenk

Re: Re: Prenosy
Naprostý souhlas. Myslím, že si taková událost, jakou první start našeho jezdce v F1 bezesporu je, zaslouží zvláštní pozornost.
0/0
24.9.2001 21:49

Dave

Prima
Gratulace oboum nasim jedcum, je to super. A k prenosum na Prime, podle me je to naprosto normalni, ze komentujou jak jede Tomas. Od te doby co jezdi v F1 me preci jenom zajima nejvic staj Prost. Ja osobne jsem rad, protoze jinak by jsme se ani nedozvedeli, jak Tomas jede. V obrazovem prenosu jde hlavne o predni mista a Tomas s Prostem zatim na ta predni mista mit nemuze. Uvidime v budoucnu. Taky jsem zabloudil na server www.f1.sk a tam diskutovali na tema F1 a komentatori na Markyze. Podle toho co psali, to teda musi byt sila. Vsichni se schodli na tom, ze komentatori na Prime jsou oproti Markyze zlati.
0/0
20.9.2001 20:24

break

Re: Prima
Souhlasím i když člověk formátu Dufkova by si měl dávat více bacha.Asi ta Euforie.Ta by už v USA neměla být taková takže uvidíme.Kluci jinak super.
0/0
20.9.2001 23:06

ToncK

Re: Prima
S tim o tech komentarech na markize musim naprosto souhlasit. Na slovensku pobyvam docela casto takze vim voco de.Je to naprosto priserny,takze se vzdycky tesim do cech na formule na prime.Akorat skoda ze uz tam neni Lubos Pechacek,jeho znalosti z oblasti f1(predevsim historie)byly super.
0/0
21.9.2001 19:34

Wotnau

Komentáře na Primě
Ad komentáře na Primě: neodsuzoval bych šmahem. Sporťák z Primy mi, přiznám se, jde na nervy zřejmě stejně jako vám všem. Ale na druhou stranu mám dojem, že Petr Dufek formuli 1 rozumí a to, co v přenosu řekne, obvykle sedí. Podobne jako kdysi (hrome, doufám, že si ho nepletu) Luboš Pecháček.
0/0
20.9.2001 19:25

Opicak

Re: Komentáře na Primě
No jeste ze tam uz ten Pechacek neni. Jeho 'postreh' jsem obdivoval.
0/0
21.9.2001 10:16

Frenk

Re: Komentáře na Primě
Mám sice pana Pecháčka celkem rád, ale to, co předváděl při komentování F1 bylo ještě horší než současní Prima Boys.
0/0
24.9.2001 21:46

Wotnau

Bang!
Jsem odrovnaney. Krome toho, ze Tomas pojede do konce roku, a Jardy Janise jako testera (Charouz vs. Skeptici 1:0), me hlavne nadchlo, ze se o Toma zajimaji dalsi staje na misto _jezdce_! A myslim, ze i kdyby pan Charouz rekneme dvojnasobne prehanel, tak nam porad jeste zbyvaji dve staje (on se tim taky trochu snazi dohnat Prosta k tomu, aby tu opci, kterou na Toma ma, konecne pouzil, co myslite?) - a i kdyby jedna byla Minardi, porad jeste je velka sance, ze Toma pristi rok uvidime jako staleho jezdce jedne z lepsich staji. Asi je klika, ze Häkkinen si dava pauzu, Bernoldi jezdi nic moc, Burti casto nedojizdi vlastni vinou - proste je tech mistecek v F1 letos docela dost! At je to tak, nebo onak, konecne zacinam verit, ze to dopadne. A to by bylo super.
0/0
20.9.2001 19:20

Bud

Sledovanost
Je to super. Televizni prenosy budou mit jeste vetsi naboj a prozitek z fandeni "vlastnimu jezdci" bude daleko intenzivnejsi, nez kdyz se tam prohanej jenom sami Nemci. Na druhou stranu se bojim toho, ze zvysena sledovanost zaujme Mr. Zelezneho, ktery uz beztak sleduje "kolace" sledovanosti a kolotoc efjednicek pretahne na Novu. Byt je uroven "Prima komentatoru" nizka, bojim se toho, ze v pripade Novy "sportak roku" - Poulicek bude jeste horsi. Neb jeho naplni je jina "tociva" disciplina.
0/0
20.9.2001 17:51

pepa

Re: Sledovanost
proboha F1 na novu ne!!! A zadny jiny sport taky.
0/0
20.9.2001 18:42

Martin

Re: Re: Sledovanost
Plně souhlasím to by byla totální katastrofa.
0/0
21.9.2001 7:29

Mirek

Re: Sledovanost
Sledovanost bude mít VC USA určitě vysokou.Jede se v hlavním vysílacím čase a Nova se může jít i s řídou zahrabat.F1 jí převálcuje na celý čáře.NO a kdyby Nova převzala F1 tak to byla teprve hrůza,vždyt tam neuměj okomentovat ani fotbal natož něco čemu vůbec nerozumí a skoro nevědí,že se to jezdí.Třeba při VC Monaka jsem se dozvěděl,že Irvine jezdí za Jordan a je to Angličan.No v týmu se o šest let sekly a,že Eddie změnil národnost my uniklo.Jinak je super,že Tomáš pojede do konce sezony ale Prost by se měl rozhodnout rychle nebo se místa v případných týmech které mají seriozní zájem rozhodnou jinak,Prost si Toma nevybere a je to v ...... No závěr sezony nebude pro nás Čechy tak nudný jak se zdál.A,že Jarek bude testovat F1 je super-aby to nebyla Česká invaze na F1.Tím Tonda dokázal všem kibicům,že je opravdu schopný.Přečtěte si dnešní Svět motorů,tam vysvětluje vše ohledně peněz pro Tomáše-rozhovor v širší pododě bude i v nejbliším F1 Racingu.
0/0
20.9.2001 21:42

jiFi

Tak tohle je pozitivni zprava
Cekal jsem "jenom" ohlaseni, ze Tom pojede do konce roku obe ceny. Ale to, ze Jarda bude i testovat za nej ve stejnem tymu, je proste bomba. Zajimalo by me, jak je Charouz ukecal :-)))) Mozna ani nebylo zas tolik treba, talentu maj oba dost, to je bez pochyb. Stejne je to neskutecny stesti, nebyt te osklive Burtiho havarie, buhvi jak dlouho by Tomas delal pouze testovace. Na zacatku tech vsech udalosti, kdyz se zacalo nekdy v lete hovorit o moznosti, ze by Enge opet letos mohl testovat F1, jsem spekuloval snad jen s tim, ze by pristi rok mohl jezdit, ale spis jsem se domnival, ze az sezonu 2003. Ale tohle predcilo veskera ma ocekavani. HOSI, do toho!!! Dost bolo Shumacherovcu :-))
0/0
20.9.2001 17:32

Zorg

Vivat Enge
Co říci jiného, než že je to los parados. Co je strašně důležité je fakt, že nejde o žádnou tlačenku, že světová odborná média píšou o Engem seriozní články s duchem, že tenhle Čech něco umí. Je to prostě tak a šmytec. A Janiš? Tomu chlapci to přeji stejně jako E.T., možná ještě více. Tskový šaptný rok má za sebou, táta mu zemřel... a s maminkou a bráškou malým Eriksonem jsou na všechno sami. Držte se, hoši.
0/0
20.9.2001 16:45

dan

Re: Vivat Enge
Mne se to taky libilo a ten vykon jsem obdivoval. Navic Cesi meli vzdycky blizko k motoristickymu sportu, takze ta F1 jim padne jak ulita. Akorat zase Zorgu, kdyz pisete "zadna tlacenka", tak to asi tak neni. Pokud to chapu, tak jezdec musi prinejmensim prinest sponzory, kteri zaplati tym, kdyz uz nemusi platit navic jen za zarazeni.
0/0
20.9.2001 16:57

Zorg

Re: Re: Vivat Enge
Tlačenkou jsem měl na mysli, milý Dane, případy jako je Yoong (Malajsijské dukáty) nebo kdysi De Cesaris (táta of Marlboro papaláš) a těch případů, kdy jezdec bez talentu či výsledků se dostal do týmu jen díky penězů. U Engouše to tak, myslím, není. Ačkoli peníze, a zajisté nemalé, tam Big Tony Ch. musel přinést. Ale bez nich to v současnosti jednoduše nejde.
0/0
20.9.2001 17:03

hlawoun

Kdo bude další?
Češi byli vždy velmi talentovaný národ. Je načas, aby F1 naplněná Němci skončila a začala F1, jejíž ráz budou udávat Češi:-) Mimochodem, velmi dobré srovnání s NHL!!!!!
0/0
20.9.2001 16:38

Pluton

Co dal...
Tak, posledne si to Enge vyzkousel, v Indianapolis uz bude nakej bodik, a po Suzuce se z Burtiho stane prvni testovaci jezdec staje Prost :O)
0/0
20.9.2001 16:32

Milan

Kluci, delate mi radost, jen tak dale!!
Je to opravdu super, uz se tesim az se zace budu divat na TV, ale ted na Primu. Posledne jsme to sledovat na RTL, ale nic jsem o Tomovi nevedel, nej kdyz ukazovali poradi. Kluci, drzim vam palce, myslim ze Cesi ted mohou byt hrdi, a ja jsem! Pro mne je to jeste vetsi pecka nez Nagano. Formuli mam hodne rad, a ted jeste vice. Hodne uspechu!!
0/0
20.9.2001 16:31

Opicak

Re: Kluci, delate mi radost, jen tak dale!!
Ja se zase tesim az se na Primu divat nebudu. Vykony komentatoru nestoji za nic a navic pri posledni GP mi pripadalo, ze na trati neni nikdo jiny nez Enge.
0/0
20.9.2001 16:41

ka

Re: Re: Kluci, delate mi radost, jen tak dale!!
Asi bude vhodné, maš-li satelit, sledovat taky někdy RTL. Při základní znalosti němčiny zjistíš, že komentátory zajímá MS, RS, HHF atd. Zamysli se nad tím, pokud se Ti nelíbí Prima, můžeš u RTL zůstat!
0/0
20.9.2001 17:28

Opicak

Re: Re: Re: Kluci, delate mi radost, jen tak dale!!
No nastesti se mam moznost divat na anglicky ITV a mam moznost srovnavat. Je jasny, ze Sumaka je plno vsude, teda i u anglanu, ale ani oni porad nezminuji jenom DC a Eddieho. Cesky komentatori by se meli nekdy opravdu nad sebou zamyslet.
0/0
21.9.2001 10:13

panangel

Re: Kluci, delate mi radost, jen tak dale!!
souhlasim s opicakem, komentatori mluvili jen o nem a jak je vynikajici, jako bych tech 11 pred nim tam bylo omylem startera a jak jede vynikajicim zpusobem. Samozrejme jsme tomasovi pral co nejlepsi misto, ale jeste nedavno hlasil o jezdcich na 10-15 miste (vic jich stejne nedojede), z ejsou pomaly ale tomas je naraz rychli a lepsi nez vsichni pred nim, proste jako na nove fotbal nebo hokej tak na prime si to vybiraji v F1. Mame sice jeden z nejlepsich na svete ale sportovni komentatory jedny z nejhorsich, viz TV3 a dalsi
0/0
20.9.2001 16:53

Petr

Tak do toho
Super. Minulý závod byl jen takovou projížďkou v kokpitu F1 a teď už konečně může Tomáš začít závodit. Kdyby náhodou nedojel, třeba i vlastní vinou, myslím že ho za to nikdo vyhazovat nebude. Teď již všichni vědí co v něm je.
0/0
20.9.2001 16:22

alfajed

super
potom, co předvedl Tomáš v Monze jsem si byl jistý, že pojede i zbylé dva závody letošního ročníku, ale to že Janiš bude testovat F1 musí zavřít huby všem těm idiotům, kteří pdali, že je Charouz neschopnej...........
0/0
20.9.2001 16:20

Sixkiller

DAS IST ZUPA !!!!!
No vida....Hodně štěstí a snad i body. ( zatím to byl vtip, ale čovek nikdy neví )
0/0
20.9.2001 16:18

Mikin

Paráda
Skvělé, skvělé a ještě jednou skvělé. Tome držíme ti palce.
0/0
20.9.2001 16:12

Pluton

Uz je to tady
Cesi se po Engem hrnou do F1 jako do NHL po Jagerovi :-) Prost Acer bude takovej nas automobilovej Pitsburgh ? ;-)
0/0
20.9.2001 16:08

MIDA

další bomba
Další bomba a opět v souvislosti s USA. Omlouvám se za to kruté přirovnání všem, ale toto je pro nás Čechy skutečná bomba. Ti, kdo stále nevěří a jsou skeptičtí, podívejte se na výpisy časů z jednotlivých sektorů v Monze při GP itálie a pochopíte, co Tomáš před týdnem předvedl. Jezdit v jednotlivých sektorech vyrovnané časy s např. Coulthardem a vezmeme-li v úvahu auto, ve kterém při tom seděl, není nic výmluvnějšího.
0/0
20.9.2001 16:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze