Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prost uvidí Engeho znovu a rád

Radost ze všech stran čišela před garáží týmu formule 1 Prost poté, co Tomáš Enge dojel do cíle nedělní Velké ceny Itálie. A jaké byly tedy reakce okolí? Alain Prost, majitel týmu a čtyřnásobný mistr světa formule 1: "Gratuluji ke skvělé premiéře. Jsem rád, že po technických problémech, které jsme měli během víkendu,letos poprvé v takovém rozsahu, Tomáš závod dokončil. To bylo pro něho nejdůležitější, jsem spokojen." Podívejte se na exkluzivní FOTOGALERII z kariéry Tomáše Engeho Zpravodajství a hlasy ze závodu najdete ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moris

Enge je proste jednicka
0/0
18.9.2001 6:20

curda

Enge a Charouz pěkní zmrdi
Enge je bezcharakterní zmrd, když má manažera jednoho z největších tunelářů v ČR.My všichni zaplatíme z našich daní výstřelek jednoho Čecha v F1.Za ty peníze se dala postavit nová nemocnice, škola,....Čsob elegantně přehodí charouzovi dluhy na KoB.Až se budou zvyšovat daňe, protože je statní kasa prázdná tak radostně o tom psát nebudete.
0/0
17.9.2001 16:26

Petr J.

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi
Vyhledejte prosim lekare, nejlepe psychiatra, urologa a pokud ani to nepomuze tak patologa. Dekuji!
0/0
17.9.2001 18:31

Bobb

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi
Podle tvejch reci soudim, ze mas velmi nizke vzdelani (a hlavne sebevedomi) a tudis tvuj prispevek statnimu rozpoctu bude velmi nizky :-). Spis naopak my te zivime :-))), radsi budu zivit Tomase za volantem nez tebe na podpore. A myslim ze vetsina naroda! PS: mas moc peknej email
0/0
17.9.2001 18:32

Mirek

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi
Souhlasím s Bobbem,budu radši když mý daně půjdou na podporu Tomášovy a Jarkovy kariéry než na podporu někoho kdo o tu práci nemá ani zájem.Pro A.CHarouze je manažerství jedna věc a podnikatelké aktivity věc druhá.A taky bych neřekl,že jsou bezcharakterní.S Tomášem jsem se setkal několikrát a vždy se nebránil rozhovoru a rozhodně to od něj nebyla jen tak nějaká poza-vše bylo naprosto přirozené-na to mám čuch.To cos tady stvořil je jen pouhá závist a nic jiného.
0/0
17.9.2001 19:06

Mirek

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi
Souhlasím s Bobbem,budu radši když mý daně půjdou na podporu Tomášovy a Jarkovy kariéry než na podporu někoho kdo o tu práci nemá ani zájem.Pro A.CHarouze je manažerství jedna věc a podnikatelké aktivity věc druhá.A taky bych neřekl,že jsou bezcharakterní.S Tomášem jsem se setkal několikrát a vždy se nebránil rozhovoru a rozhodně to od něj nebyla jen tak nějaká poza-vše bylo naprosto přirozené-na to mám čuch.To cos tady stvořil je jen pouhá závist a nic jiného.
0/0
17.9.2001 19:06

Mirek

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi
Souhlasím s Bobbem,budu radši když mý daně půjdou na podporu Tomášovy a Jarkovy kariéry než na podporu někoho kdo o tu práci nemá ani zájem.Pro A.CHarouze je manažerství jedna věc a podnikatelké aktivity věc druhá.A taky bych neřekl,že jsou bezcharakterní.S Tomášem jsem se setkal několikrát a vždy se nebránil rozhovoru a rozhodně to od něj nebyla jen tak nějaká poza-vše bylo naprosto přirozené-na to mám čuch.To cos tady stvořil je jen pouhá závist a nic jiného.
0/0
17.9.2001 19:07

Martin

Re: Enge a Charouz pěkní zmrdi /dej si facku/
Dej si facku a táhni do hajzlu, magore....
0/0
21.9.2001 10:04

Michal

Zveřejněte pravdu o Charouzovi!
Žádám média, ať zveřejní pravdu o Charouzovi a jeho podnikatelských aktivitách!
0/0
17.9.2001 14:35

Karel

Re: Zveřejněte pravdu o Charouzovi!
Proč, tady je sport, tady to nikoho nezajímá.
0/0
17.9.2001 14:46

BUFFALO

Re: Re: Zveřejněte pravdu o Charouzovi!
11/10, to bylo dobré Karle, velmi dobré :)))))
0/0
17.9.2001 15:42

t3468

Re: Re: Zveřejněte pravdu o Charouzovi!
Tebe nezajímá, že ti nějaký zmrd ukradl pár tisíc?
0/0
17.9.2001 16:40

Bob (jinej)

Re: Re: Re: Zveřejněte pravdu o Charouzovi!
To o p. Charouzovi je pravda. Velmi nizke IQ nemam, (i kdyz mozna ano kdyz platim cca 150 000 Kc rocne na danich a ne jako p. Charouz - je v tezkych ztratach). Driv, kdyz to slo tuneloval IPBcko, dodaval mu ta nejdrazsi auta, kdejakej cicmunda v IPBcku mel to nejdrazsi Mondeo, jo to byly casy. Taky si urcite p. Charouz drbe hlavu, ze uz to tak nejde. Jo znamosti. A ja jako blb jezdim 3 roky starou Felicii LX, protoze si myslim, ze na jezdeni po Praze staci. A platim krute dane. S pozdravem "Bob"
0/0
19.9.2001 9:13

jiFi

Subjektivni zamysleni
Cekal jsem, ze se budou ozyvat hlavne ti, kteri vidi nekale zajmy za vsim. Ale nekonecne handrkovani, ze to zajel diky nasim penezum, ano zajel, a vy byste to nezajeli, kdybyste na tom byli stejne a tu moznost po uspechu v jinych zavodech dostali?. NEEEE, protoze jenom zbytecne plytvate slovama a bavite se o nicem! Sport neni me hobby, at motoristicky ci jakykoliv jiny, ale vzdy si dokazu vychutnat vitezstvi nekoho, komu to preji a o kom si myslim, ze jeho podil na danem uspechu je obrovsky. At jde o Tomase, nebo Honzu Zeleznyho, nebo Tomase Dvoraka. Ted se budete chtit prit, ze se to neda srovnavat, ano moc se to neda, ale F1 je show pro lidi a pro sponzory, proste jenom penize a vyvoj techniky, a atletika uz tam bohuzel taky pomalu smeruje. Tomasuv uspech svym zpusobem vitezstvi bylo. A to ze zaplatime za IPB nejakych "50 tis." (coz nevim, kde jste sebral mistre KaK a ostatni) je spis vina tech, kteri nedokazali za drivejsich politickych podminek zarucit a zaridit kontrolni mechanismy (ODSocani a spol). Ale to uz jsme uplne nekde jinde. I kdyby vyhral, stejne budete furt rikat, ze je to nepravem a ze nic zas tak nedokazal. Zase budete chtit videt jak stoji zavod od zavodu na bedne a paklize tam jednou nebude, bude to dukaz pro Vas, ze vlastne nic neumi! Co vlastne chcete? Pripada mi panove, ze si nekteri z Vas nevidite mnohdy na spicku nosu. Komentatori z Primy byli holt uneseni, a komentovat to jinak asi neslo, i kdyz v zaberech kamer jsme videli jenom jak se ferrari pretahuje s williamsama. Tak jsem byl rad i za ty nepodstatny reci kolem, co my sme proste videt nemohli. Mimochodem rezie toho prenosu byla otresna. Cech porve v F1 je holt poprve a jsem rad, ze jsem to zazil. Az bude treba pristi rok Enge bodovat, copak tu budete asi rikat? ze dal nedosahne? Ja myslim, ze pokud se dostane do jine staje, coz bude mozna tezsi nez jeho vstup do F1, bude na to mit. PS: Charouze nemam vubec v oblibe! Ale tohle je i jeho zasluha a tu mu neodeprete.
0/0
17.9.2001 14:31

Zorg

Re: Subjektivni zamysleni
Tak, tak, tak... je fakt škoda tolika nesoudnosti.
0/0
17.9.2001 14:35

franta

Re: Subjektivni zamysleni
Plně souhlasím, sledoval jsem závod a fandil a 12. místo je obrovský úspěch. Není tady co řešit, pouze jsem chtěl humorně ironizovat názory Mr. Kak - asi se mi to nějak nepovedlo. Byl jsem názoru, že se nedá jinak s těmito typy lidí polemizovat.
0/0
17.9.2001 15:20

Emil Weinhold II.

GRATULACE !!!
Tak teda Gratulujeme a Děkujeme !o) Jeli jsme z tréninku hokeje přímo k televizi, od ledu rovnou do Itálie... Pospíchali jsme a pak fandili - já a můj šestiletej syn Tomáš. Další vzor pro tyhle kluky, další českej sportovec, kterej něco velkýho dokázal. Když bylo šest roků mě a můj Táta mě "za komančů" budil někdy v 11 večer na TV záznamy F1 s Pecháčkem, tenkrát by mě ani nenapadlo, že za nějaký 1/4 století budu já se svým synem fandit českýmu PILOTOVI a ještě v přímym přenosu!!! Musel jsem pak spolužákum vyprávět jak jel Lauda... A tak gratulujeme a děkujeme ještě jednou - upřímně a rádi. Tomáš & Emil. Martinovi jsou 4 roky a kdyby neležel zrovna a nespal se čtyřicítkama teplotama, tak bylo u TV o jednoho dalšího fanouška víc. Příště, věříme, že BRZY! Hodně Štěstí TOMÁŠI, hodně Štěstí celému Týmu a lidem, kteří Ti pomáhají. Byl to KRÁSNEJ ZÁŽITEK !o)
0/0
17.9.2001 14:13

kacer

gratulace
Tomasovi nezbyva nez prat , aby jel dalsi zavody a porad se zlepsoval. To pujde jenom tak, ze bude jezdit s lepsima a sbirat zkusenosti. A vzkaz pro ty tupce, ktery zavidej a nevidej si ani na spicku nosu: JDETE DO HAJZLU !!!
0/0
17.9.2001 13:22

Moris

Gratulace
Proste jenom zavidite. Ja jsem Tomasem nadsen a neskryvam to. Ono jet F1 s vykonem okolo 750HP a udrzet to vubec na silnici pri rychlostech okolo 340kmh neni sranda. Kolik z Vas co zavidite by to dokazalo??? A on to zvladl a zvladl to na jednicku s hvezdickou. Dvanacte misto je fantasie (a ja to beru ze z 22 nikoliv z 13). Sleduju F1 hodne pravidelne a tak jak tady psal kolega ani nevim kdo vyhral. Kdybych ja byl na startu tak by me to 100% chciplo jaky jsem mel strach aby se neco nestalo. A Tomas to zvladl na 1.
0/0
17.9.2001 12:44

Jen

snad se Burti uzdravi...
to bylo fakt bajecny, predjel jedno auto, jestli to nahodou neni ucelem tech zavodu... predjizdet Doufam ze se Burti do priste uzdravi a pojede, protoze jinak prenos na Prime bude stejne tak hroznej jako v nedeli... ty dva 'odbornici' u mikrofonu sledovali jen Engeho a radovali s kazdy bejkarny... "Tomas Enge poprve v zivote ve Formuli 1 slapnul na plyn. HURAAAAAA"... priste uz doufam ne!
0/0
17.9.2001 12:41

franta

Re: snad se Burti uzdravi...
Jestli jsem teda pochopil: Kdyby Enge nejel, někdo by mi dal 50 táců ? Tak kdybych to věděl taky nesouhlasím !
0/0
17.9.2001 13:31

franta

Re: snad se Burti uzdravi...
Omlouvám se raz dva třetímu, ta odpověď patřila o řádek níže.
0/0
17.9.2001 13:35

Larry Hagmann

Re: snad se Burti uzdravi...
Panove , slepa zavist z vas cisi na vsechny strany .Nejel prece pomalu , na cely zavod prumer o 8 km/h nizsi nez vitez neni prece zadna projizdka .Sami by jste to (ani ja ne ) nesvedli lepe , jel rozumne , klidne , v ramci moznosti a schopnosti rychle a bezpecne.
0/0
17.9.2001 14:26

break

Re: snad se Burti uzdravi...
Je mi tě lito jako všech postižených.
0/0
17.9.2001 15:32

Kak

Bojovnikovi
Spočti si, kolik peněz tam máš, a pak si odečti asi tak 50 tisíc, které každý ze svého zaplatíme za sanaci IPB. Pokud ti vyjde kladné a nezanedbatelné číslo, tak ti gratuluji. Já jsem v minusu. Ale hlavně, že se Enge svezl v autě...
0/0
17.9.2001 12:04

Bojovnik

pro vsechny
pro ty s tema penezma v IPB... ja je tam mam doted a nezda se mi, ze bych o ne prisel... to za prve...za druhe IPB budeme platit vsichni bez rozdilu ze svych dani... a za treti, tomas jel fantasticky!!! taky to mohl v prvni zatacce obratit na zada a vymlouvat se, ze to bylo poprve... on si dal cil, dojet, coz je v takovymhle zavode dulezity i pro MacLaren a v tyhle sezone zvlast... dokazal to s naprostym prehledem a kdyby ten zavod trval jeste o par kol dyl, tak bychom se mozna dockali jeste daleko lepsich casu!!! jel perfektne, bez chyb, i kdyz opatrne... ale to se dalo cekat...!!!
0/0
17.9.2001 11:10

Bobb

Super!
Pro Ondreje, Tomas dojel dvanacty a kdyby dojeli ti co predjel (i Arrows), tak ctvrty od konce. Narozdil od Yoonga (trapas!) predvedl bravurni vykon, prvni zavod v F1 jel bez jednie chyby! Nezapomente ze poprve jel s ostrym vozem plnym paliva, coz je minimalne 100kg navic. Navic v Monze jel snad 2x a predevsim jel poprve v zavode a hlavne, o kolik lepsi byl v casech Frentzen??? S Prostem pojede tezko lip, ale hlavni je ze posbira zkusenosti a jeste jednou zkusenosti. GRATULACE, NEZKLAMALS, PRAVE NAOPAK!
0/0
17.9.2001 10:43

clinton

Re: Super!
Zustal bych trochu pri zemi. Nepredvedl nijak zvlast excelentni jizdu. Je pravda, ze chybu neudelal, ale je treba se podivat na casy jake zajizdel. Srovnavat casy Engeho a Frentzena, ktery jezdil ve skupine 5 jezdcu na cele s Bernoldim je alibismus.V kvalifikaci totiz za Frentzenem zaostal bezmala o 2s. Je pravda, ze mel problemy s motorem, coz mrzelo i mne, ale nemyslim si, ze by rozdil nejak vyrazne snizil. Komentovani dvojice Primaboys, jsem nejak nepochopil. Je prece logicke, ze pilot s prazdnou nadrzi musi zajet kolo rychleji nez s plnou. K predjeti Bernoldiho doslo jen diky jeho evidentnim technickym problemum! Preji Tomasovi, aby jel i za dva tydny, ale k vykonum Heidfelda nebo Raikkonen ma hodne daleko...
0/0
17.9.2001 12:32

Cvakal

Re: Re: Super!
Nevím jaké máš zkušenosti na závodní dráze ty, ale já aspoň podle svých velmi tristních zážitků z normální GO cartingové dráhy říkám, že to jak Enge absolvoval celý víkend bylo obdivuhodné. Teď jen aby nasazenou laťyku co do spolehlivosti, tak i do rychlosti jen neustále zvyšoval.
0/0
21.9.2001 13:20

Krakora Vladimir

T. Enge
Gratujuji k fascinujicimu vysledku. Sledoval jsem cely zavod i deni pred nim a byl to pro me nadherny zazitek, slzy v ocich , stesti a pocity narodni hrdosti.Diky Tomasi, p. Charouzi...Drzim palce a nejsem sam, ahoj:)
0/0
17.9.2001 10:36

T.

Druhy ....... [od konce]
Je to uspech, ale jedna vlastovka jaro nedela. je to prijemne mit Cecha ve F1, ale dulezitejsi bude, aby se stal jezdcem F1 na tzv. "plny uvazek". Potom muzeme vsichni basnit, jak je to perfektni. Ale Tomasovi to preji, je to sympatak. Otazka ted je, z ceho bude p. Charouz ted vse financovat, protoze castecne doslo i na neho a jeho vysoke dluhy.
0/0
17.9.2001 10:11

Honza

Enge
Byl by úspěch, kdyby Enge dojel na posledním místě. 12. pozice je prostě fantastická.
0/0
17.9.2001 10:09

karel

S Prostem to je úspěch
Moje Škoda 105 by dojela do cíle také. S Prostem je úspěch, že tam dojel a nebyl poslední.
0/0
17.9.2001 9:03

wewerka

Super
Byl to skvělý závod, stalo se mi poprvé, že jsem při sledování formule 1 nevěnoval velkou pozornost pořadí na prvních 5-ti místech, ale tomu, jak si vede Tomáš Enge. Když projížděl cílem na dvanáctém místě, měl jsem radost, jako kdyby dojel na stupně vítězů. Doufám, že si startů českého jezdce ve F1 užijeme vícekrát.
0/0
17.9.2001 8:06

Ondřej

Re: Super
Dojel dvanáctý, ale zároveň předposlední... Zase bych z toho nedělal takovou slávu. Charouz k tomu má důvod, ale ty se snad na to dokážeš dívat trochu s nadhledem, ne?
0/0
17.9.2001 8:41

alfajed

Re: Re: Super
ondřeji di do hajzlu
0/0
17.9.2001 8:54

Ondřej

Re: Re: Re: Super
Skvělej argument do debaty...
0/0
17.9.2001 8:57

jedlis

Re: Re: Super
do hajzlu a splachnout jses snad vymastenej nebo co?
0/0
17.9.2001 9:10

Hugo

Re: Re: Super
Dojel předposlední z těch, co dojeli,takže dopadl o mnoho lépe než ti, co nedojeli.Je to určitě Engeho úspěch a dá se mu jenom gratulovat.
0/0
17.9.2001 9:38

Ondřej

Re: Re: Re: Super
To, že třeba Coulthardovi kikslo auto, přeci neznamená, že je horší než Enge....
0/0
17.9.2001 9:40

mirek dušín

Re: Re: Re: Re: Super
je to snad špatný,že na poprvé dojel závod až do konce?a zrovna s prostovyma šunkama???Ondřeji, chceš konstruktivní argument do diskuse????? JSI U MĚ PIČA
0/0
17.9.2001 10:37

kukuk!

Re: Re: Super
taky bych z toho zase nedělal osmej div světa... je to fajn ale mezi námi, až pojede dvacátou grand prix, budu se na to dívat jinak...
0/0
17.9.2001 9:41

Pavel

Re: Re: Re: Super
až pojede dvacátou, jistě... ALE TEĎ JEL PRVNÍ!!! A určitě nezklamal!
0/0
17.9.2001 12:57

Larry Hagmann

Re: Re: Super
Charouze bych bral s rezervou , HHF byl přece bržděn jezdci před sebou , nemohl jet rychleji , ale Enge měl před sebou volno , jel od začátku přece jen opatrněji , měl to dobře rozmyšlené .Congratulations to Thomas !!!
0/0
17.9.2001 10:10

JIRKA

Re: Re: Super
Co furt řešíte? Za oslavu už stojí to že se podařilo ho tam vubec prosadit díky p.Charouzovy a spol.1 čech a první jezdec z východního bloku,o tom sme si mohli nechat jenom zdát.
0/0
17.9.2001 10:16

Kak

Re: Re: Re: Super
A taky díky mým penězům, které jsem měl v IPB....
0/0
17.9.2001 10:18

JIRKA

Re: Re: Re: Re: Super
Aspoň posloužili dobré věci!!!
0/0
17.9.2001 10:31

Kak

Re: Re: Re: Re: Re: Super
Úžasné věci, nechal projet maldýho kluka v rychlým autě... Zato určitě ty miliardy, které zaplatíme ze svýho, stály.
0/0
17.9.2001 10:46

franta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super
Tobě ty miliardy všechny nepatřily a ta část co ti patřila, tu by jsi stejně utratil za blbosti.
0/0
17.9.2001 10:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze