Čtenářům prozradil, že do redakce přijel zapůčenou Škodou Octavia. Vlastní auto nemá. A jak bude trávit vánoce. I když mu je už pětadvacet, dodrží tradici a bude doma s rodiči. "Letos i s přítelkyní," doplnil.
Své podařené předjížděcí manévry ve formuli 1 spočítané nemá, ale: "Schumacher jich má rozhodně víc," odvětil Enge. Prozradil, kdy by se měl dovědět něco bližšího o své další budoucnosti: "Je tu F1, F3000 a Cart. Sám jsem velmi napjatý. Do vánoc snad budu vědět víc."
Přiznal, že bez sponzorů by nebyl tam, kde je, ale že jeho manažer musel za každý závod zaplatit milion dolarů? "Také jsem to slyšel. Mohu Vás ujistit, že to je nesmysl," vyvrátil dohady pilot.
Po druhé hodině poděkoval za přinesený čaj, rozloučil a do pamětní knihy iDNES napsal: "Nebýt vaší skvělé sekretářky, určitě bychom nestihli tolik odpovědí. Dík a brzy zas u klávesnice."
Tomáš Enge začal kariéru závodního jezdce v šestnácti letech. V roce 1992 startoval v seriálu cestovních vozů Ford Fiest Cup. Zde pokračoval ještě dva roky a v sezoně 1994 získal spole s Jürgenem Rotherem osm postavení v čele startovního roštu.
Od roku 1995 jezdil formuli Ford v nejlepším německém týmu Eifelland Racing. O rok později již Mistrovství Německa formule Ford vyhrál a přes formuli 3 zamířil do F3000. Po pěti závodech v roce 1998 jel příští sezonu již celý seriál. Vyhrál celkově tři závody a největším úspěchem je jeho celkově třetí místo v letošním roce.
V roce 2000 testoval jako první Čech formuli 1 a v polovině této sezoně se stal testovacím pilotem týmu Prost. Díky zranění druhého jezdce Burtiho se postavil na start Velkých cen Itálie, USA a Japonska.
Tomáš Enge právě přemýšlí v redakci iDNES nad otázkou jednoho ze čtenářů v on-line rozhovoru. Prvního českého jezdce formule 1 odpovídání přes internet baví. |