Většina otázek se točila kolem motorismu a sportu vůbec. Nejodvážlivější čtenář si dovolil sdělit před vlastní otázkou pouze: "Nemám Vás rád," a dalšího zajímalo, zda Antonín Charouz kouří trávu. "Nikdy jsem nebral žádné drogy," stroze sdělil manažer.
K otázkám na budoucnost Engeho mimo jiné uvedl, že "Angažmá Tomáše u Minardi je stále v jednání". Rozhovořil se o nabídce pražského závodníka Roberta Pergla, který by s Engem rád jel sérii FIA Grand Turismo. O možném tandem Enge - Pergl poprvé informoval motorsport.idnes.cz - ZDE.
Když si manažer přečetl větu čtenáře o tom, že taková posádka by neměla šanci, odpověděl: "Myslím, že tato posádka má šanci na přední umístění. Nevím, jestli znáte výsledky Roberta Pergla ve Ferrari poháru (Pergl je letošním šampionem Ferrari Challenge v Německu, pozn.red.). Navíc účast v tomto týmu nevylučuje účast Tomáše v Le Mans a ALMS, která je velmi pravděpodobná."
Jinému čtenáři přitakal: "Souhlasím s Vámi,že Tomáš by ve vozech GT patřil do absolutní špičky."
Odpovídal věcně, bez zaváhání. Nedával znát zaujetí či naopak nezájem. Profesionální přístup ho neopustil ani při rozhovoru se čtenáři. "V podstatě jako tisková konference," sdělil.
Charouz rezolutně odmítl, že by Tomáše již odepsal, i když přiznal finační ztrátu při budování jeho pozice v motoristickém sportu. Přiznal i další chybu: "Z pohledu postupu Marka Webbera musím uznat, že nabídku angažmá od Minardi jsme odmítat neměli."
Trochu ho rozohnily čtenáři, kteří mu podsunovali spolupráci s STB. "To, že jsem spolupracoval s StB zcela kategoricky dementuji. Pokud máte nějaký důkaz, tak jej řekněte. Naopak, čtyři roky jsem kvůli StB nemohl jezdit."
Ve formulové budoucnosti Tomáše Engeho je stále optimistou, i když přiznává, že mu drogová aféra ublížila. "V současné době ještě pořád jednáme o možné účasti v F1, v Cart a zároveň máme nabídku, kterou přepracováváme ve smlouvu na MS cestovních vozů. Určitě by Tomášovi prospělo v kariéře, kdyby býval v Maďarsku mohl jet v F1. Titul v F3000 je důležitý, ale není podmínkou," vysvětloval manažer nejlepších českých závodníků.
Termínem MS cestovních vozů Charouz zřejmě myslel šampionát FIA Grand Turismo. Na stole má nabídku pražského závodníka Roberta Pergla, který by s Engem rád jel FIA GT v příštím roce s Ferrari 360 Modena GT.
Rarita: Manažer Antonín Charouz (v popředí) se chystá střídat svého svěřence Tomáše Engeho, který příjíždí v Audi A4. Epilog 2000, šestihodinový závod v Brně. |
Jeden z největších dlužníků zkrachovalé IPB, skupina firem kolem podnikatele a sportovního mecenáše Antonína Charouze, se blíží k dohodě, co s miliardovými dluhy. (20. července 2001) |
Tomáš Enge se svým manažerem Antonínem Charouzem a Johnem Waltonem, sportovním ředitelem stáje Prost |
Tomáš Enge a jeho manažer Antonín Charouz loni na podzim. Ve Ville Barrandov právě oznamují první start Čecha ve formuli 1. |
Engeho manažer Antonín Charouz volá krátce před startem FIA GT v Brně přátelům, že: "Je tady lidí jako na motorkách." |
Antonín Charouz po vítězsném závodě - během jara zhubl ze 127 kg na 88 kilogramů. Muse shodit kvůli smlouvě s týmem AMG Mercedes. |
Antonín Charouz s mercedesem předjel jeden z vozů Ford Fiesta. V pozadí jede Slovák Andy Studenič s Audi A4. |
Premiéra vozu DTM v Brně - Antonín Charouz s Mercedesem Benz CLK stáje AMG. "Nejde o to, že jsem vyhrál, mé ježdění s tímto autem je jen a jen propagace DTM," řekl Charouz. |
Antonín Charouz. |
Antonín Charouz před startem. |
Jaroslav Janiš sleduje spolu s manažerem Antonínem Charouzem mechanika připravujícího vůz těsně před startem brněnského závodu F3000. |
Antonín Charouz udílí poslední pokyny svému svěřenci Jaroslavu Janišovi před startem nedělního závodu evropské F3000 v Brně. |
Antonín Charouz a Jaroslav Janiš, loni tandem v evropské formuli 3000, letos ve světové. |