Charouz neupadal do dřívějších planých, nadnesených frází a přiznal, že k závodnímu angažmá jeho současného koně číslo 1 je ještě daleko. "Vím v čem jsem chyboval a Jarek ví, co dělal špatně Tomáš. Toho se musí vyvarovat! Jediný problém znamená konec."
Při cestě do formule 1 se všichni ptají dnes v první řadě na peníze a Janišův manažer Charouz se za muže schopného sehnat nepočitatelné sumy dolarů nepokládá. "Naše země je malá a nemáme sponzorskou sílu Brazílie nebo Německa. Původně jsme u Tomáše mysleli, že pozice prvního pilota z bývalého východního bloku může být výhodou. Ale není to tak."
Při Janišových jízdách ve voze F1 jordan v Jerezu nebyl, ale každý večer měl na telefonu šéfa týmu Eddieho Jordana. "První den řekl: dobré. Snad jen, že si pomalu zvykal na brzdy. Ale to byla naše strategie. Nic neuspěchat."
Ve čtvrtek na mokru se Janiš zlepšil a Jordan už Charouzovi do telefonu prý vypustil i slovíčka chvály. "Rychlost jeho adaptace na auto a podmínky je překvapila. Jarek je prý do dvou let zralý na formuli 1." Na závěr hovoru prý Jordan přislíbil manažerovi další testy: "Brzy se určitě opět setkáme."
Charouze Janišova jistota za deště nepřekvapila. "Jarek má obrovský cit pro auto. Vždy, když se horší podmínky, jezdí výborně." Jednoduché. Janišovi pomohl v Jerezu déšt, i když se tak sám netvářil. "Nemám mokro, jako ostatně většina jezdců rád. Ale asi mi to jde."
K angažmá Jaroslava Janiše v roce 2004 toho Charouz moc neprozradil. "Už máme smlouvu, ale víc vám říct nemůžu," prohlásil na tiskové konferenci. Hájil se, že podle dohody musí mlčet, vehementně však naznačoval...
"Pojede v týmu jedné automobilky a jeho šéfem bude muž, který v motorsportu dosáhl na absolutní vrchol." Nabízí se varianta série DTM, automobilka Mercedes a mistr světa F1 Keke Rosberg. "Nevylučuji, že Jarek nezůstane u jedné soutěže," dodal nezvykle netajemný Charouz.