Regazzoni dobře ví, jak moc nebezpečné závody formulí jsou. V roce 1980 havaroval při závodě se svým ferrari a od té doby je upoután na invalidní vozík. Rychlosti, jakou jsou dnešní vozy schopny vyvinout podle něj trati neodpovídají a i přes mnohá opatření, se nůžky mezi bezpečností a rychlostí nebezpečně otevírají. "Podívejte se, kolik nehod letos bylo. Už při testovacích jízdách," varoval v rozhovoru pro list Gazetto dello Sport.
Mosley v úterý přiznal, že vozy jsou rychlejší, než očekával. "Věděli jsme, že souboj dvou výrobců pneumatik povede k vyšší rychlosti. Proto naše technická komise pracuje na aerodynamických omezeních, která by ji zase snížila," řekl. "Naše odhady však nebyly správné," dodal.
Zároveň ovšem nevidí vinu jenom v bezpečnostních opatřeních. Část viny mají podle něj jezdci samotní, když nepřiměřeně riskují a hazardují nejen se svými životy. Jako případ uvedl právě VC Austrálie v Melbourne. "Villeneuve měl za to, co předvedl v Melbourne, dostat červenou kartu. Potrestán by měl být i Barrichello za nehodu s Frentzenem," řekl Mosley.