Štěpánovi přivezli nový vůz z německého Kolína pouze několik hodin před závodem. Mechanici tak pracovali na úpravách "véercéčka" až do čtyř hodin sobotního rána.
Při nastavení podvozku nedalo vycházet z Tomášova auta, protože druhá corolla měla jiné tlumiče. Dolaďovaly se tedy zejména ovládací prvky převodovky a nastavení podvozku zůstalo tak jak bylo. Štěpán se s autem svezl až těsně před startem.
"S fungováním auta jsem spokojený. Začátek soutěže jsme jeli velice opatrně, protože jsme se nestihli svézt ani při shakedownu. První dvě erzety měl motor omezený výkon ve vyšších otáčkách, ale mechanikům se to podařilo odstranit. V závěrečném testu jsme vydělali díky lepší volbě pneumatik," shrnul Štěpán první soutěž s automobilem typu WRC.
Ani Tomáš, který dostal nový vůz dříve, se s ním prý ještě nestačil dobře sžít. "Před Blovicema se toho moc nenatestovalo, vše probíhalo ve velkém časovém stresu. Přesto jsem během celé soutěže neměl jedinou krizi. Mám ale ještě velké rezervy, třeba v brždění. Tam, kde jsem musel se starou celicou podřazovat, to můžu dnes podržet. Je to ale jen otázka času, kdy se to naučím," věří Tomáš Vojtěch.
Jestliže závod absolvoval Tomáš bez sebemenší kolize, ještě při shakedownu trefil značku. ""Oba průjezdy jsem jel stejně, ale při prvním se auto sklouzlo o kus dál, takže jsem si myslel, že tam je místa dost. Té značky jsem si vůbec nevšiml. Při druhém průjezdu jsem to tam poslal na dvojku a o kousek to nevyšlo."
Tomáš Hrdinka s lehce poškozeným subaru |
Jan Kopecký s Toyotou Corollou WRC týmu JM Engineering. |
Václav Pech junior s Fordem Focusem WRC |
Tragická havárie při Blovickém rallyesprintu |
Toyota Corolla WRC, v níž v Pražském rallyesprintu bude Štěpána Vojtěcha navigovat Dominik Hašek. |