"Přijde kolem sto tisíc fanoušků. Je tam kotel, kde to vře, jsou schopní překřičet veškerý randál z aut," líčí roudnický pilot Buggyry. Nenávist ale nečeká. "Přestože o titul jede jejich krajan, jsou schopní fandit i nám." Ale pozor, závod podporuje Albacetův mecenáš Cepsa!
Vršecký téměř celý seriál úspěšně stahoval náskok Španěla, teď je vpředu on. A má lepší formu. "Doufám, že on je nervózní jako prase," řehtá se Čech. "I já trošku jsem. Vím, co se dá ztratit."
Zbývají čtyři závody, maximální zisk je 60 bodů. Nic není jisté. Navíc Vršecký má z Nogara napomenutí od komisařů. "Stačí chyba moje či techniky, konflikt a vše může být pryč. Když se ale nic nestane, dobře to dopadne," uklidňuje.
Třebaže Vršecký na okruhu u Madridu ještě nezvítězil, miluje ho. "Je to jedna z mých nejoblíbenějších tratí. Do kopce, z kopce, brzdění proti zdi. Žádná placka."
Už loni tam v posledním podniku sezony mohl vyhrát, byl nejlepší v měřeném tréninku. Jenže jel na jistotu, aby získal body potřebné k titulu. "Šponoval jsem se v první zatáčce s Albacetem, ale neměl jsem důvod riskovat. Asi jsem vyměkl, neměl jsem se kam hnát. Letos budu bojovat!"
Modrou buggyru testoval v Mostě. Dělali jsme ale všechno tak, abychom byli připravení na tisíc procent," hlásí.
Mechanici dřeli i na stroji jeho parťáka Bösigera, kterého loni v těsné bitvě o titul porazil. Černý tahač testoval i sám Vršecký. "Bude-li Markus rychlý, může dojet mezi mnou a Albacetem. Sebral by mu body, které by mi pomohly."
Otázka je, zda ostatní jezdci vozů MAN "kartelově" nepodpoří Albaceta.