Šest ze sedmi nejrychlejších jezdců v pátečních volných jízdách sedělo v "difuzorových autech". "To utčitě není náhoda," přiznal Christian Horner.
Jediným pilotem s "obyčejným autem", který pronikl mezi elitu s vylepšeným difuzorem byl Mark Webber právě z rakouské stáje. Dá se tedy předpokládat, že právě Red Bull je momentálně nejlepším "nedifuzorovým" týmem.
Je snad začátkem letošního šampionátu formule 1 rozdělena do dvou výkonnostních kategorií, z nichž ta menší jezdí ve vlastní nedostižné třídě? S tím Horner nesouhlasí. "To byste museli udělat víc kategorií: s KERS a bez KERS, s dvojitým difuzorem a bez dvojitého difuzoru," vysvětloval.
Red Bull samozřejmě nebyl potěšen, když komisaři FIA shledali aerodynamické zařízení Toyoty, Williamsu a Brawn GP legálním, zároveň by však byla hloupost doufat v úspěch u odvolacího soudu.
"Musíme začít okamžitě pracovat na vývoji, už jsme se začali ohlížet po nejvhodnější alternativě pro naše auto. Není možné čekat," přiznal Horner.
Pokud odvolací soud FIA skutečně potvrdí legálnost zařízení, budou ho kopírovat všchny týmy, které ho nemají. Zatím jim však nezbývá nic jiného, než doufat, že v Austrálii a Malajsii uspějí i bez něj.
"Pokusíme se být co nejblíže těm nejlepším, jak to jen bude možné," dodal nejmladší týmový šéf ve formuli 1.