Bayern pozval na čtvrtfinálový duel Eurocupu se španělskou Unicaja Málaga fotografií ženského torza a nápisem „We like big cups and we love tough games.“
Máme rádi velké poháry (šálky, košíčky...) a milujeme těžké zápasy.
Jak pravil klasik - v češtině to tak nevyzní, ale v originálu je to vtipné. Nebo alespoň košilaté.
Někdo se urazil, někdo to kritizoval.
V Německu samotném si z toho udělali legraci.
Brose Bamberg, který rovněž sídlí v Bavorsku a aktuálně na domácí basketbalové scéně sbírá jednu trofej za druhou (má také nejdelší vítěznou sérii v domovských ligových zápasech v celé Evropě), zareagoval vlastním tweetem: „Nás zajímají jenom takovéto poháry.“
Doplnil je fotografií s trofejemi pro vítěze basketbalové Bundesligy..
Ovšem nastavená kampaň Bayernu pokračovala dál. Po ženském torzu následovalo torzo mužské.
Takže si přisadili pro změnu ve frankfurtském Fraport Skyliners. „Pro lásku ke všem pohárům (šálkům, košíčkům... však víte) a zápasům.“
Klubu z Mnichova však rozhodně nelze upřít nedostatek iniciativy. Na závěr loňské sezony získal Bayern ocenění pro nejvydařenější marketingovou kampaň v Eurolize.
Se svým sponzorem, konglomerátem Baywa, nechali na poli u mnichovského letiště vyrůst největší basketbalové hřiště na světě s 36 000 metry čtverečními a pak tu točili sérii propagačních videí.
Obří basketbalové hřiště u mnichovského letiště
Jaké ocenění asi Bayern čeká za jeho nejnovější reklamní počin?