Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Bayern vsadil na sexistickou reklamu. Čelí za to posměškům rivalů

Bayern Mnichov a jeho sponzor zvali k utkání Eurocupu za pomoci více významů slova anglického cup - pohár, šálek i košíček. | foto: Archiv Eurohoops

11 2017
Získat pozornost se basketbalové sekci FC Bayern Mnichov a jejím sponzorům podařilo, ale nejspíš čekali jiný typ odezvy. Ovšem tak už to dopadá, když se vsadí na sexuální podtext.

Bayern pozval na čtvrtfinálový duel Eurocupu se španělskou Unicaja Málaga fotografií ženského torza a nápisem „We like big cups and we love tough games.“

Máme rádi velké poháry (šálky, košíčky...) a milujeme těžké zápasy.

Jak pravil klasik - v češtině to tak nevyzní, ale v originálu je to vtipné. Nebo alespoň košilaté.

Někdo se urazil, někdo to kritizoval.

V Německu samotném si z toho udělali legraci.

Brose Bamberg, který rovněž sídlí v Bavorsku a aktuálně na domácí basketbalové scéně sbírá jednu trofej za druhou (má také nejdelší vítěznou sérii v domovských ligových zápasech v celé Evropě), zareagoval vlastním tweetem: „Nás zajímají jenom takovéto poháry.“

Doplnil je fotografií s trofejemi pro vítěze basketbalové Bundesligy..

04.března 2017 v 19:49, příspěvek archivován: 10.března 2017 v 12:19

@fcb_basketball @EuroCup @emilo_KAFFEE @FCBayernUS The only cups we care about. https://t.co/d9U17uLg7e

Ovšem nastavená kampaň Bayernu pokračovala dál. Po ženském torzu následovalo torzo mužské.

05.března 2017 v 19:54, příspěvek archivován: 10.března 2017 v 12:19

Am Mittwoch (08.03., 20 Uhr) zählt's! Sichert euch schnell eure Tickets für das entscheidende @EuroCup-VF 3: https://t.co/eJeAdzp6Ii! https://t.co/s9Lw6lR38N

Takže si přisadili pro změnu ve frankfurtském Fraport Skyliners. „Pro lásku ke všem pohárům (šálkům, košíčkům... však víte) a zápasům.“

06.března 2017 v 14:21, příspěvek archivován: 10.března 2017 v 12:20

#AllCupsAllGames @ Fraport Arena Nächstes Heimspiel am kommenden Sonntag (12.03., 15:30 Uhr). Sicher dir jetzt schon deine Tickets! https://t.co/rMDvXaVx2u

Klubu z Mnichova však rozhodně nelze upřít nedostatek iniciativy. Na závěr loňské sezony získal Bayern ocenění pro nejvydařenější marketingovou kampaň v Eurolize.

Se svým sponzorem, konglomerátem Baywa, nechali na poli u mnichovského letiště vyrůst největší basketbalové hřiště na světě s 36 000 metry čtverečními a pak tu točili sérii propagačních videí.

Obří basketbalové hřiště u mnichovského letiště

Jaké ocenění asi Bayern čeká za jeho nejnovější reklamní počin?

Autor:





MyProtein Impact Whey Protein 2500 gMyProtein Impact Whey Protein 2500 g

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze