FSG je majoritním vlastníkem Liverpoolu, ale také basebalového klubu Boston Red Sox či mediální společnosti New England Sports Network. Navíc má padesátiprocentní podíl v automobilovém týmu Roush Fenway NASCAR.
Nově se Fenway Sports Management (FSM), což je marketingové sekce FSG, stává sportovně-marketingovým partnerem Jamesovy firmy LRMR, díky čemuž bude vystupovat z titulu výhradního "World-Wide" zástupce Jamese. Bude se starat o globální marketing a hledání sponzorských příležitostí pro oporu basketbalistů Miami Heat.
James získá v Liverpoolu, který je podle prestižního časopisu Forbes šestou nejcennější fotbalovou značkou na světe, minoritní podíl v nespecifikované výši. "Věříme, že spojení FSM, LRMR a samotného LeBron bude silné a pro všechny strany prospěšné," prohlásil pro agenturu Reuters Tom Werner, spoluvlastník FSM.
"Existuje velmi málo sportovců s tak globálním dosahem svého působení, takových kteří mají status ikony. LeBron mezi ně patří. Jsme šťastní, že se stal součástí rodiny FC Liverpool," dodal Werner.